Lars Oscarsson cmc383 April 20, 2014 Report April 20, 2014 Hej alla.Jag kan inte låta bli att lägga ut lite bilder på födelsedagsbarnet, bilderna är massor, jagplockar ut några från Charlotte race way.Hoppas det finns fler som lägger ut bilder, jag och Ewa träffade ett antal Mustang folk frånSverige, lyckades av någon anledning missa lika många trots att vi kom kl 9.00 och lämnadeplatsen 17.00. Citera
NackaBosse April 20, 2014 Report April 20, 2014 Hunden som pinkar på Chevrolet-loggan var ju kul, men kanske lite provocerande. Min far hade en Chevrolet Bel-Air 55:a med V8 och PowerGlide tvåstegs automat med kick-down, som jag hade förmånen att få köra i unga år. Nypris då var 18.500 kr. Det var tider det. Citera
Lars Oscarsson cmc383 April 21, 2014 Author Report April 21, 2014 Hej.Kanske lite hårt mot Chevy, men va fan, lite roligt är det.Tror säkert att Chevy folk har något som vi Ford vänner skulle tycka vara O-roligt.Några Charlotte bilder till kanske. Det stod en stor många fler Mustanger påutsidan av Speed Way. Citera
CMC-49 April 21, 2014 Report April 21, 2014 kommer med lite bilder från Las Vegas så fort jag fått in dem i datorn. Citera
Lars Oscarsson cmc383 April 22, 2014 Author Report April 22, 2014 Hej.Jätte kul med bilder från Vegas, men håll detta med Charlott rent från Vegas dådet redan finns inlägg på Las Vegas.Jag har så förbaskat många bilder, har lyft ut en 4de del en så länge, har ocksåmassor med drag race som kördes på dragway söndagen den 13e april, mäktigtmed fyra (4) som startar samtidigt, ljudet i starten är otroligt. Vi blev inbjudna som vip gäster hos AL-ANABI dragrace team genom min syster. Citera
NackaBosse April 22, 2014 Report April 22, 2014 Bilden på 70:an är ju nästan en exakt kopia av din Lasse, om man bortser från extraljusen i grillen. Det var väl därför du fotade den, kan jag tänka. Citera
Lars Oscarsson cmc383 April 22, 2014 Author Report April 22, 2014 Hej Bosse.Dragningskraften är stor, det går inte att bara gå förbi, det häftiga var att det stod en Grabber blue 1970 bredvid en Vind viel blue 2008,precis som hemma, pratade lite med ägare, visade bilden på mina på mobilen.Cool var svaret8).Gissa vad detta motorrum är från för modell. Citera
NackaBosse April 22, 2014 Report April 22, 2014 Aha! 1970 convertible? Ser att det är en eftermarknads AC. Jag har original:cool: Citera
Lars Oscarsson cmc383 April 26, 2014 Author Report April 26, 2014 Dags för ett antal bilder igen, svårt att förstå att det var några dagar sedan, vill tillbaka. Citera
Lars Oscarsson cmc383 April 26, 2014 Author Report April 26, 2014 Hej igen.Tidigare satt jag ut en gul 69a och skrev att det var en gammal med ny look, det var felav mig, denna bild är en 2007 som fått en kaross som liknar 1969 Mach 1. Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 6, 2014 Author Report May 6, 2014 Vi får suga i oss några bilder igen från Charlotte Mustanger, om det är så att ni är intresserade,gå då in på det kända Youtube knappa in Mustang 50, där är det mer bekräftat att Ewa o Jag inte han med att se allt.Bara Entre´n till Charlotte Race Way var full av fina 65-66 Mustanger, tyvärr han vi inte dit heller, men det finns att se även de på video:wtf:.Jag har även bilder från grann arenans Drag Race som hade full fart redan 13 April, har någoneller några intresse av att se några bilder där ifrån, säg till, första banan med fyra som körsamtidigt.Några bilder finns även på Pat Musi Egines , tillbringade mycket tid där, vi boade hemma hos min syster o Pat,samma här kolla gärna in Lizzi Musi på tuben. Citera
mhdin May 6, 2014 Report May 6, 2014 Jodå Lars släng upp bilder allt är intressant (tycker alla fall jag). Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 6, 2014 Author Report May 6, 2014 Hej.Kul, då får det bli så, ett par ligger redan på förra inlägget, motorn är på 1700 häst, utan lustgas. Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 7, 2014 Author Report May 7, 2014 Försöker få med lite av dragrace äventyr, det är bilder från min gamla kamera, har lite till påmobil kameran som inte är urtaget. Citera
Alabama Grill May 16, 2014 Report May 16, 2014 Fina bilder! Vad gjorde ni mer i Charlotte? Käkade ni på någon av restaurangerna på Bruton Smith Boulevard? Shoppade ni på Concord mills? Besökte ni Hendricks motorsport eller Roush Racing? Eller till och med NASCAR hall of fame? Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 16, 2014 Author Report May 16, 2014 Hej. Eftrsom att min syster är gift med Pat Musi så blev det mycket tid i deras motorverkstad,intressant ämne med mycket ny teknik och jäkligt vassa maskiner.Vi är långt ifrån färdiga med Charlotte, kommer att åka dit igen ganska snart, våran tid gickåt att gå runt i gamla Morsville och kolla i butiker efter något att ha i skåpet, du vet kanskeatt det finns en lång del av trottoar, samma typ som Hollywood, walk on fame i Morsville ,ganska häftigt.Det är bara gamla kända NACAR förare, man känner igen många, sedan skulle vi faktisktbesöka Petty, han har en massiv samling som man måste se.I vilket fall så blir det ganska snart dags att åka tillbaka, så vi kan fortsätta utforska, litetur i det hela är att min syster vet mer om allt detta och känner dessutom en hel dels.k. stjärnor, jag kan inte hälften ens, så guidning har vi. Föresten tack för att du frågar och dessutom nämner mer att kolla in. Citera
Girly1978 May 17, 2014 Report May 17, 2014 Har lagt upp några bilder från Charlotte i mitt album! Kommer säkert åka tillbaka på nästa jubileum! Skickas från min iPad via Tapatalk Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 30, 2014 Author Report May 30, 2014 Hej Alla som kollat detta.Det är inte den här 69an som är byggd på 2005 kaross, där emot är det en 69a somhar fått drivlina från 2005.Den tidigare 69 liknade är en s.k. retro som är byggd på en 2005 Mustang, alltsåmycket arbete nerlagt på kaross för att få den att se ut som 1969 Mach1. Citera
Recommended Posts