dan_linden May 13, 2014 Report May 13, 2014 Hej!Tänkte höra om någon besiktningsman till MHRF-Försäkringen kommer till Huskvarna folketspark imorgon (14/5)? Min bil blir 20 år nästa år och tänkte kolla om det skulle vara möjligt att få en MHRF-Försäkring på den då. // Dan 3990 Citera
dan_linden June 1, 2014 Author Report June 1, 2014 Jag har kollat på lite olika entusiastförsäkringar (IF veteran, MHRF och Bilsport & MC). På IF måste man gå med i ytterligare en klubb (som är ansluten till dem) och max 500mil år så den är inte så intressant. Hos MHRF kostar det extra att inte ha originalfälgar (1150kr/år). Bilsport & MC (1605kr/år) verkar inte ha så strikta krav på användningen som MHRF (vill kunna ta bilen till jobbet ibland och även åka till affären). Men jag gillar MHRF:s arbete med bl.a bilkulturen så jag undrar vilka försäkringar ni har? //Dan Citera
fast66 June 2, 2014 Report June 2, 2014 Enklast är nog att du går in på http://mhrf.se/forsakring och studerar lite ang alternativa försäkringar och priser.mvhClaes Citera
dan_linden December 9, 2014 Author Report December 9, 2014 Det blev Bilsport & Mc, entusiast försäkring tillslut. Deras försäkring passade mig bäst. 1605kr/år på värdet 95.000kr. Citera
hammarby January 27, 2015 Report January 27, 2015 Jag har också tagit Bilsport & Mc Entusiast. Citera
Recommended Posts