dan_linden Posted May 13, 2014 Report Share Posted May 13, 2014 Hej!Tänkte höra om någon besiktningsman till MHRF-Försäkringen kommer till Huskvarna folketspark imorgon (14/5)? Min bil blir 20 år nästa år och tänkte kolla om det skulle vara möjligt att få en MHRF-Försäkring på den då. // Dan 3990 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan_linden Posted June 1, 2014 Author Report Share Posted June 1, 2014 Jag har kollat på lite olika entusiastförsäkringar (IF veteran, MHRF och Bilsport & MC). På IF måste man gå med i ytterligare en klubb (som är ansluten till dem) och max 500mil år så den är inte så intressant. Hos MHRF kostar det extra att inte ha originalfälgar (1150kr/år). Bilsport & MC (1605kr/år) verkar inte ha så strikta krav på användningen som MHRF (vill kunna ta bilen till jobbet ibland och även åka till affären). Men jag gillar MHRF:s arbete med bl.a bilkulturen så jag undrar vilka försäkringar ni har? //Dan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fast66 Posted June 2, 2014 Report Share Posted June 2, 2014 Enklast är nog att du går in på http://mhrf.se/forsakring och studerar lite ang alternativa försäkringar och priser.mvhClaes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan_linden Posted December 9, 2014 Author Report Share Posted December 9, 2014 Det blev Bilsport & Mc, entusiast försäkring tillslut. Deras försäkring passade mig bäst. 1605kr/år på värdet 95.000kr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hammarby Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 Jag har också tagit Bilsport & Mc Entusiast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts