Fredrik Lundholm July 14, 2014 Report July 14, 2014 Hej Fredrik här och ny medlem och mustang ägare på 38 år. Har varit med på flertalet träffar utan egen bil så nu tyckte jag det var dags att ha egen jag också. Som icke medlem så har jag åkt långt för att vara med på träff och det var i Arjeplog. Kommer att bli extra roligt att köra till sälen i år med egen bil. Citera
Haya July 14, 2014 Report July 14, 2014 Va skoj! Känner igen det där. Vad blev det för egen bil då? Citera
Daniel Linde July 14, 2014 Report July 14, 2014 Välkommen!En av mina favoriter!Var rädd om den! Ses i Sälen.// Danne PS. Några bilder vore trevligt! DS. Citera
Fredrik Lundholm July 14, 2014 Author Report July 14, 2014 Tack Ja det ska jag vara. Får vänta tills det blir väder så den är nytvättat när jag tar foto. Svårt att låta bli att köra fast det regnar. Men så är det väll när man är ny ägare av en rolig bil Citera
MarSa July 16, 2014 Report July 16, 2014 Grattis till din mustang, och välkommen till klubben!! Klart att du ska köra med din bil!! ...den klarar nog det! Citera
Fredrik Lundholm July 17, 2014 Author Report July 17, 2014 Skickat från min C6903 via Tapatalk Citera
Recommended Posts