kranskotarn July 17, 2014 Report Share July 17, 2014 Hej. På min Mustang fungerar bara ett av hornen. Köpte nya men fick inte till det ändå. Så undrar jag hur jag tar bort mittenplattan på ratten för att komma åt inställningen under på dom tre "ekrarna". Nu funkar det enda signalhornet bara om jag trycker hårt i mitten på ratten. det måste väl gå att ställa in tryckavståndet på alla "ekrarna" så jag kan signaler på vilken som häls av dom? Det är ju det som är meningen. Som det är nu så går väl inte bilen igenom en registreringskontroll?Evert Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbo57 July 17, 2014 Report Share July 17, 2014 Kolla jordningen vid hornen. Eller byt plats på hornen så du kan kolla så det inte är nåt avbrott i nån av ledningarna eller nåt av hornen är trasigt. Tryck ner hela mittenplattan med ekrarna lite och vrid motsols så lossnar den. Vad jag vet så ska bägge hornen fungera oavsett var du trycker. Även om du bara har ett fungerande horn borde det vara godkänt:p/Leif Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
kranskotarn July 17, 2014 Author Report Share July 17, 2014 Jag tror också att det funkar med ett horn. Men jag får trycka antingen på två "ekrar" eller riktigt hårt i mitten om det skall komma något ljud. kan det godkännas???? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin July 17, 2014 Report Share July 17, 2014 Jajamensan lagen säger bara att du ska ha signalhorn inte var när o. hur det ska aktiveras. Om du vill kan du ha en separat knapp på sidan av ratten. t.om. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts