CMC-49 November 14, 2014 Report November 14, 2014 Är deras sida nerstängd ????Kommer inte in på den blir bara blankt..martiauto.com Citera
CMC-49 November 14, 2014 Author Report November 14, 2014 Va kan det vara för fel hos mig då har Imac o PC , iphone , samsung android platta kommer fan inte in där på någon av de, har inga problem med andra sidor:mad: Citera
Daniel Linde November 14, 2014 Report November 14, 2014 Va kan det vara för fel hos mig då har Imac o PC , iphone , samsung android platta kommer fan inte in där på någon av de, har inga problem med andra sidor:mad:Det enda jag kan komma på är att din internetleverantör har problem någonstans. Normalt sett så tar ditt anrop bara en annan väg. Men ibland är felet på ett sådant ställe att det inte är möjligt att göra så för att nå i detta fall martiauto.com.Testa slå av WIFI på din iphone och se om det går med din mobiloperatör. Citera
roine November 15, 2014 Report November 15, 2014 Funkar utan problem eller fördröjning för mig. Tele2 och WiFiGun Citera
CMC-49 November 15, 2014 Author Report November 15, 2014 Funka på androidplattan med avstängd wifi fortfarande dött på mina datorer. men fick fixat min rapport via plattan,,,,Får väl ringa o skälla bredbandsbolaget om de är de som ställer till det för mig.. Citera
Recommended Posts