mangusCMC61 Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 Satt och strötittade på NPD,s katalog där var 28spl drivaxel samma till både 8" & 9" bakaxel.Kan man ta drivaxeln från 8" och montera i 9" . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrew Posted November 28, 2014 Report Share Posted November 28, 2014 Japp det är exakt samma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mangusCMC61 Posted November 28, 2014 Author Report Share Posted November 28, 2014 Då ska jag prova att skifta för det är ett slipspår där packboxen går så det läcker olja ut till bromstrumman.Jag har gamla 8" kvar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrew Posted November 28, 2014 Report Share Posted November 28, 2014 Tänk bara på att det är olika längd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mangusCMC61 Posted November 28, 2014 Author Report Share Posted November 28, 2014 Det är till Mustang 71' både 9" och 8" är det olika längd .Höger & vänster sida vet jag är olika men skiljer det mellan 8" & 9" också ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrew Posted November 28, 2014 Report Share Posted November 28, 2014 Det är det jag menar höger och vänster är olika Förr fanns det en hylsa att köpa för det problemet du har. Tror Hansen har fortfarande Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasFB Posted November 30, 2014 Report Share Posted November 30, 2014 SKF Speedi-Sleeve Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miljoKent Posted March 18, 2015 Report Share Posted March 18, 2015 -71-73 har samma drivaxlar och dom är jämntjocka men ex -67-69 är avsmalnande om man säger så Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts