mange.e65 December 1, 2014 Report December 1, 2014 (redigerad) Hej! Magnus Eriksson från Ö-vik .Nyss hittat och köpt en -67 fastback 390 från staterna, mkt grym bil . bilder kommer senare när den landar på gården Ändrade %s av %s (%s) bilder Citera
mhdin December 1, 2014 Report December 1, 2014 Välkommen Magnus, vi väntar på bilderna med spänning. Citera
renmark December 12, 2014 Report December 12, 2014 Hej Magnus Välkommen till klubben. Jag heter Daniel Renmark jag är träffansvarig i Ö-vik.Just nu så planera vi för nästa års träffar.Vi hörs Citera
mange.e65 December 12, 2014 Author Report December 12, 2014 Hej Magnus Välkommen till klubben. Jag heter Daniel Renmark jag är träffansvarig i Ö-vik.Just nu så planera vi för nästa års träffar.Vi hörsHej Daniel! Låter kul, tänkte gå med i klubben nu i dagarna åsso!! Såg ut som du bor i g- änget du med/ hörs,,, magnus Citera
Stefan Ryen December 15, 2014 Report December 15, 2014 Välkommen! Grann bil. Ska bli spännande och få se fler bilder av den. Citera
mange.e65 December 15, 2014 Author Report December 15, 2014 Välkommen! Grann bil. Ska bli spännande och få se fler bilder av den. Ja!! Men det är jobbigt att vänta drygt 3 veckor på båtresan över pölen:cry: Citera
NackaBosse December 15, 2014 Report December 15, 2014 Den som väntar på något gott får tyvärr vänta alldeles för länge.Grattis i alla fall. Citera
Recommended Posts