Jump to content

GT500 -07 från Uppland.


DMR

Recommended Posts

Tjenare!

Daniel heter jag. Jag är ny på forumet och ny inom Mustang-världen. Jag införskaffade min GT500 i våras och är mycket nöjd.

Innan dess så har jag bara ägt speciella modeller av BMW.

I samband med att jag fick tjänstebil så blev det till att sälja min underbara BMW 330d. Nu skulle den ersättas av en renodlad sommarbil. Innan jag tog steget så läste jag på en massa. Valet stod mellan (nu kanske jag svär i kyrkan :P ) Corvette C6 Z06, M5 E60 och Shelby GT500.

Anledningen till att valet föll på GT500an var utseendet, kraften och att den är lättrimmad.

Varför lättrimmad är viktigt för mig? Jag kan bara svara på det med att det är ett beroende jag har fått. Innan jag ens köper en bil så läser jag om trim till den :P Det började med min BMW E23 745ia via min E46 330d med 360 diesel hk till mitt senaste tillskott GT500an.

Jag köpte den lite uppiffad till att leverera 580hk på hjulen och mer ska det bli :P

GT500:an syns, hörs och är riktigt rolig att köra :D

Avslutar detta långa inlägg med att lägga till en bild :)

post-8840-144839531299_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej o välkommen,

ps glöm inte att titta förbi på våra mustang träffar på slottet, Torsdagar varannan vecka.

Det kommer Nya o gamla mustanger, finns bilder på träffarna oxå.

https://picasaweb.google.com/100957459395826680396

Träffas å pratar bilar mm. avrundar med att vi åker o fikar på något bra ställe.

Link to comment
Share on other sites

Hej o välkommen,

ps glöm inte att titta förbi på våra mustang träffar på slottet, Torsdagar varannan vecka.

Det kommer Nya o gamla mustanger, finns bilder på träffarna oxå.

https://picasaweb.google.com/100957459395826680396

Träffas å pratar bilar mm. avrundar med att vi åker o fikar på något bra ställe.

Tackar! Det var bra med respons här på forumet! KUL! :)

Jag ska definitivt hälsa på på slottet och väcka landshövdingen ;)

Kikade på träffbilderna, mycket fina mussar här i krokarna. Ska bli roligt att komma med i gemenskapen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...