Jippe January 29, 2015 Report January 29, 2015 HejNågon som har erfarenhet med borla exhaust system eller andra liknande?Funderar på att köpa, mest för att jag tycker det är gött ljud.Vad använder ni? Citera
FastMagnus January 31, 2015 Report January 31, 2015 HejNågon som har erfarenhet med borla exhaust system eller andra liknande?Funderar på att köpa, mest för att jag tycker det är gött ljud.Vad använder ni?Passa på och köp och montera innan du skickar hem din bil du kan aldrig köpa till bättre pris; American thunder borla Bassani Ford racing sök på tuben! eller min favorit Boss Side pipes ...... Citera
runeC February 2, 2015 Report February 2, 2015 Jag har ett Borla Stinger axelback på min 2005 GT.Det har ett trevligt ljud men lite resonans vid ca 90 km/t .Jag tror att det finns bättre system som inte har resonans, har för mig att Grufman har testat ett antal olika och lagt upp på youtube.Kolla på deras hemsida eller på deras forum.Tänk också på att du bör ha orginal systemet på när du regbesiktigar din bil i Sverige. Citera
Jippe August 4, 2015 Author Report August 4, 2015 Jag köpte ett hyfsat billigt cat back från American Muscle, men jäklar vilket got och raspigt ljud det var ändå.Pype-Bomb Super System Catback Exhaust (11-14 GT) Citera
Sixxkiller August 5, 2015 Report August 5, 2015 Jag köpte ett hyfsat billigt cat back från American Muscle, men jäklar vilket got och raspigt ljud det var ändå.Pype-Bomb Super System Catback Exhaust (11-14 GT)Hur handlade du får american muscle? Jag mailade dem för en grej och de säger att de inte skickar till Europa än :/ Citera
Jippe August 5, 2015 Author Report August 5, 2015 Hur handlade du får american muscle? Jag mailade dem för en grej och de säger att de inte skickar till Europa än :/HejJag bor I USA just nu så för mig går det bra att beställa därifrån. Citera
Sixxkiller August 5, 2015 Report August 5, 2015 HejJag bor I USA just nu så för mig går det bra att beställa därifrån.Det förklarar saken Citera
Recommended Posts