mange.e65 February 11, 2015 Report Share February 11, 2015 Hej ! Lyckades köpa en bil i us som va helt utan handbroms, allt är borta från kupen till t.o.mBromsok. Blev blåst på det:(Finns det nån vänlig själ som skulle kunna maila mig några bilder på hur det ser ut ändå från kryckan , ut genom torpedplåt! Och fästen där runt vxl- balken/ magnus Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas olsson February 12, 2015 Report Share February 12, 2015 Har en -68 fastback, vet inte om det är lika, om du vill kan jag ta lite bilder imorron. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mange.e65 February 12, 2015 Author Report Share February 12, 2015 Det skulle va kanon om du kan göra det/ Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas olsson February 12, 2015 Report Share February 12, 2015 Jag har skickat ett privat medelande till dig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts