Jump to content

Recommended Posts

Hej!

Vill börja med att säga att jag uppskattar allt arbete som lägga ner på vår medlemstidning. Men jag har en del åsikter som jag vill dela med mig av.

Som jag ser det är det i dagsläget en kavalkad av bullar, kaffe, varm korv och vackert väder. De flesta inslagen är varandra lik. Det jag saknar är mera ingående fakta om vad folk har gjort med sina bilar eller kanske ingående reportage om någon ny eller för den delen gammal mustangmodell.

Det var ett uppslag i senaste tidningen om en som renoverade sin svarta cab .Det var ett gyllene tillfälle att berätta mer i detalj vad han gjort, vart han köpt delar och kanske andra tips. Uppslaget med nya Shelbyn hade också varit mer intressant om man hade fått mer fakta.

Nu kanske någon tycker att jag ska skriva själv. Nu gör jag inte det av flera anledningar.

Sen är jag kanske helt ensam om denna åsikt. Så skriv en rad om vad ni tycker så att de tappra själar får veta vad folket i stugorna efterfrågar. Är alla andra nöjda med innehållet i tidningen så finns det ingen anledning att ändra på något. Sen kanske det finns någon annan som efterfrågar något helt annat.

Ser fram emot era åsikter :D

Håller med om att vår medlemstidning håller en hög klass. Själv tycker jag att det är kul att läsa vad som händer på andra regioner och givetvis kan det då bli lite av en kavalkad av fika, bullar och burgare. Men sedan när det gäller reportage om ombyggnader m.m så är det upp till oss medlemmar att skicka in detta till Tord för att få detta publicerat. Så tag bilder och skriv om allt som kan vara av intresse om våra "kära" mustanger.