jon77 Posted June 7, 2015 Report Share Posted June 7, 2015 Hejsan söker motor fästen till en -65ans fastback med 200 och c4 automatTack på förhand Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fast66 Posted June 8, 2015 Report Share Posted June 8, 2015 jag kan ha själva metalldelarna till fästena, men dessa har dåliga gmmikuddar - kanske gummina du söker? Finns isf för ca 20-25 Dolares per styck på diverse Mustangfirmor - kolla VP i Sverige eller NPD, Califrnia Muatangs, Virginia Mustangs, Mustangs Unlimited,....... i USA/Claes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jon77 Posted June 10, 2015 Author Report Share Posted June 10, 2015 Hej Claes Är fästena som sitter i blocket som jag sökerHåller på att plocka ihop en fastback som legat i delar sen -08 till min samboSå det saknas lite smått och gott ,och dessa går jag bet påMen dom flesta byter ju ut 6an så tycker det borde finnas hos nån Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fast66 Posted June 10, 2015 Report Share Posted June 10, 2015 (edited) Jag har de kompletta fästena som jag sparade då jag skrotade en 66a för massa år sedan - Svensksåld 66a HT med 200 ci sexa. Har även kopplingsarmen (Z-bar) och några u-bultar till bakaxeln och plattorna under bladfjädrarna. Du kan få köpa fästena för 200:- per styck + frakt - resten kan du få på köpet om du vill.mvhClaes Edited June 11, 2015 by fast66 lagt till bilder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jon77 Posted June 11, 2015 Author Report Share Posted June 11, 2015 Hej, vi har svarat dig på din mail =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baseman73 Posted July 7, 2015 Report Share Posted July 7, 2015 Hej har fästen till en 200 men dom har suttit i en 67:a vet ej om dom passar i en 65:a annars är dom i ny skick. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts