Jump to content

Beställer en GT Conv. efter helgen!


Foose

Recommended Posts

Nu blev det klart, offerten från Bilmånsson i Halmstad kom förra veckan och eftersom jag fortfarande är sugen är det bra att slå till.

Det blir en GT convertible med aut. och custompaketet, Magnetic metallic.

Det verkar som om de lägger om produktionen 3 augusti till modellår 2016, någon som kan bekräfta detta?

Leveranstiden jag fått är 7-8 månader på cabbarna och 6 mån på fastbacken.

Har någon koll på om Cabben kommer med 6-kolvs brembo? Det verkar så om man kollar på offerten och Bilmånssons hemsida men kollar man i USA säljs inga 2015 cabbar med det paketet. Kan de ha specat EU-Bilarna med detta paket på alla GT?

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Då var det dags för mig att skriva av mig lite, hämtade bilen i går och vilket trevligt bemötande vi fick, hade med fru och dotter och även de var imponerade!

Bilen stod under ett svart skynke i leveransrummet och blev högtidligt avtäckt!

Fick även en flaska skumpa!

Här har andra bilhandlare något att lära, inte ofta det är kul att betala över 400" men nu kändes det helt OK!

Ska jag köpa en till Mustang blir det Bilmånsson i Halmstad igen!

Bilen i sig är fantastiskt fin, ser bättre ut på riktigt än på bild, ett jäkla drag i den men rullar ändå hyfsat billigt, grannarna kom ut och gratulerade, hände aldrig när jag hade en dyrare BMW, det är något visst med denna bil.

Går ni i tankarna att köpa en är det bara att slå till, ni kommer inte att ångra er.

 

tc2.jpg

tc3.jpg

tc4.jpg

tc.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...