Musse1969 October 29, 2015 Report October 29, 2015 Nu har min nya högflödespump kommit i beskrivningen står det att jag måste använda "insulator" från den gamla pumpen annars kommer pumpen haverera. Är detta en distans som man måste använda eller hur ligger det till. Har kört elpump tidigare så den har varit plugga där. Hur tjock ska distansen vara Isåfall? Citera
Tommyax October 29, 2015 Report October 29, 2015 Musse1969 said: Nu har min nya högflödespump kommit i beskrivningen står det att jag måste använda "insulator" från den gamla pumpen annars kommer pumpen haverera. Är detta en distans som man måste använda eller hur ligger det till. Har kört elpump tidigare så den har varit plugga där. Hur tjock ska distansen vara Isåfall? [ATTACH=CONFIG]35999[/ATTACH]Sitter ingen isolator på de Clevelands jag haft.Kolla så att det sitter en en exentrisk ring monterad vid kamdrevet, annars lär inte mekanisk bränslepump fungera./Tommy. Citera
Musse1969 October 29, 2015 Author Report October 29, 2015 Det låter bra för jag hittar ingen info om detta alls och inga bilder där det sitter någon heller. Men på bilden jag fick med i beskrivningen så ser det ut som en windsor så det kanske inte gäller cleveland alls.-----------------Kontaktade tillverkaren som sa att det blivit något fel vid paketeringen och den varningstexten hörde inte ihop med min pump. Citera
Recommended Posts