Guest nho1 Posted November 19, 2015 Report Share Posted November 19, 2015 Ny medlem här på mustangclubsweden, samtidigt nybliven ägare till en Mustang GT -08. Är min först mustang, även min första muskelbil.Några kanske känner igen bilen, en Super Snake Clone:Nu funderar man frenetiskt vilka vinterprojekt man skall ta till med bilen inför nästa säsong..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrv8 Posted November 19, 2015 Report Share Posted November 19, 2015 Japp känner igen den :-)Björnes bygge.Nu skulle du bara få tag i fälgarna som satt på den en gång i tiden.Har du precis köpt den?Hur långt har den gått nu? Har för mig Björne bara körde 700 mil med den sen den var ny till han sålde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nho1 Posted November 19, 2015 Report Share Posted November 19, 2015 De fälgarna var läckra! Men lite utanför min budget tyvärr.... Den har gått ca 2200mil idag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrv8 Posted November 19, 2015 Report Share Posted November 19, 2015 Fortfarande en riktig låg milare :-)Hoppas den är i lika fint skick som när Björne hade den.Ja super snake fälgarna är snygga men dyra.På tal om projekt prata med Björne härom dagen tyckte han sa att han hade några delar kvar men kommer inte ihåg om det var till den du köpt eller den han hade efter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nho1 Posted November 19, 2015 Report Share Posted November 19, 2015 Den är fortfarande riktigt fin!Några delar har han kvar.Har dock inte riktigt bestämt mig för vad jag skall göra härnäst på bilen. Vill ha nya fälgar, lite uppdatering av motor (CAI, tune, spjällhus), uppdatera ljudanläggning lite. Får se vilken ordning det blir.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde Posted November 19, 2015 Report Share Posted November 19, 2015 Supersnygg!Svart skall det va!Välkommen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nho1 Posted March 2, 2016 Report Share Posted March 2, 2016 Den har fått lite nya grejer till sig, tex nya fälgar: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kragan Posted March 20, 2016 Report Share Posted March 20, 2016 vad är det för fälgar??nån länk där du köpt dom??är ute effter nåt liknande.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
monkeyman Posted March 20, 2016 Report Share Posted March 20, 2016 Ser ut att vara dessa? http://www.statusfalgar.se/product_info.php?products_id=921&ks=1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nho1 Posted March 20, 2016 Report Share Posted March 20, 2016 31 minuter sedan, monkeyman said: Ser ut att vara dessa? http://www.statusfalgar.se/product_info.php?products_id=921&ks=1 Stämmer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
monkeyman Posted March 20, 2016 Report Share Posted March 20, 2016 Dom är snygga, har sneglat åt det hållet jag med... Har du hunnit köra något? Inga problem med obalans eller något? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nho1 Posted March 20, 2016 Report Share Posted March 20, 2016 Skaffat dem nu i vinter, så jag har inte testat dem än. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nho1 Posted March 31, 2016 Report Share Posted March 31, 2016 Hur bör man göra inför besiktning? Behöver man sätta dit original luftfilter och original tune? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pravihrvat Posted April 4, 2016 Report Share Posted April 4, 2016 On 2016-03-31 at 20:15, nho1 said: Hur bör man göra inför besiktning? Behöver man sätta dit original luftfilter och original tune? Nej. Om du nu inte har turbo elr kompressor eftermonterat så är det lugnt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nho1 Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 Vad kör ni på för bensin, 95 eller 98? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lasse.carina Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 1 hour ago, nho1 said: Vad kör ni på för bensin, 95 eller 98? 95 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtttggg Posted April 6, 2016 Report Share Posted April 6, 2016 22 hours ago, nho1 said: Vad kör ni på för bensin, 95 eller 98? 98 kör jag på men kan välja 95 också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ramlösa GT Posted March 20, 2017 Report Share Posted March 20, 2017 Ny medlem här på mustangclubsweden, samtidigt nybliven ägare till en Mustang GT -08. Är min först mustang, även min första muskelbil.Några kanske känner igen bilen, en Super Snake Clone:Nu funderar man frenetiskt vilka vinterprojekt man skall ta till med bilen inför nästa säsong.....Skaffa ett par Agent 47 backspeglar [emoji106]Se minaSkickat från min iPhone med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts