December 19, 20159 yr comment_148891 Hej - har beställt en ny Ford Mustang GT Convertible manuell race red från Upplands Motor. Får den i mars - maj 2016 (hoppas jag). Bilen kommer att vara en sommarbil och vara stationerad i Karlskrona där jag bor. Ser fram mot kommande Mustangträffar. Har naturligtvis gått med i Mustangklubben. /Per
December 23, 20159 yr comment_148949 Hej och välkommen! Hoppas du får din bil de datum som du fått så du slipper gå utan i början på säsongen! Välkommen till klubben! Hälsn Daniel
May 28, 20168 yr Author comment_151285 Äntligen fick jag Mustangen fast något försenad. Vädret var tråkigt men blir nog snart bättre. Men vilket tryck. Den svarar direkt på gasen. Värre än berg-och-dalbanan på Gröna Lund sa min dotter när hon fick åka.
June 13, 20168 yr comment_151499 Grattis till din nya mustang. Hoppas du är nöjd och att sommar blir en riktig cabbesommar! :)
June 19, 20168 yr comment_151581 Välkommen i klubben! Och jag håller med dottern, vilket drag det är i bilen! Vi ses på någon träff!