Jump to content

Søke etter 67 Fastback , kjøpt fra USA for 10 år siden . Searching for 67 Fastback, bought from USA 10 years ago.


Lost67

Recommended Posts

 

Oversettelse via Google.

Jeg forstår at dette er en meget slank sjanse , men jeg leter etter en paticular 1967 Fastback Mustang som ble kjøpt på Ebay rundt 2006 .

Min kones far bygde en Cherry red 1967 GT Fastback med en 5speed fra en tidlig 90-talls Mustang . Denne bilen betyr alt for min kone, men ble solgt av sin tante da hennes far gikk bort . Hennes fetter nylig fortalte oss at bilen ble kjøpt og fraktet til Norge , så nå er jeg søker etter den bilen. Jeg vil legge ut flere bilder når jeg kan finne dem.

 

Translation through Google. 
I understand this is a very slim chance, but I am looking for a paticular 1967 Fastback Mustang that was bought on Ebay around 2006. 
My wife's father built a Cherry red 1967 GT Fastback with a 5speed from a early 90's Mustang. This car means the world to my wife but was sold off by her aunt when her father passed away.  Her cousin recently told us the car was bought and shipped to Norway, so now I am searching for that car.  I will post more pictures when I can find them. 

interior.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...