hammarby Posted January 25, 2016 Report Share Posted January 25, 2016 I dag har vi sorg då våran Mustang total förstördes i en garagebrand i går kväll. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Ryen Posted January 25, 2016 Report Share Posted January 25, 2016 Beklagar.... :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gasser Posted January 26, 2016 Report Share Posted January 26, 2016 Jättetråkigt att ni blev drabbade, beklagar... Brorsan (Uffe) berättade om det igår, jag hoppas att det löser sig med försäkringsbolaget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hammarby Posted January 26, 2016 Author Report Share Posted January 26, 2016 Hej Har varit i kontakt med mitt försäkringsbolag, Bilsport & Mc Specialförsäkring, dom kommer och tittar till bilen idag. Sen så löser dom i den till värdet jag har i försäkringen. Weine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hammarby Posted April 11, 2016 Author Report Share Posted April 11, 2016 Då sorgen efter att 95:an brunnit upp lagt sig, har jag nu en musse årsmodell 2005. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gasser Posted April 11, 2016 Report Share Posted April 11, 2016 Grattis till nya pärlan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hammarby Posted April 11, 2016 Author Report Share Posted April 11, 2016 Tack. Vi känner oss riktigt nöjda. Din brorsa har inspekterat ock godkänt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norwall Posted April 15, 2016 Report Share Posted April 15, 2016 Skönt att det löste sig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts