Jump to content

Recommended Posts

Första 05:an i Sverige !!!

Mustangklubbens medlemmar är inbjudna till exklusiv VIP-träff för att

beskåda den första 05:an i Sverige.

Hos Exclusive Cars i Västberga, Stockholm, Lördagen den 6/11, 14 -16

Lättare VIP-förtäring kommer att finnas

Slut upp mangrant för detta tillfälle och vi tackar Exclusive Cars för inbjudan

KLart ball bil!!

vet man vilken variant som kommer hit??

Inte lika roligt att kika om det är den 4-cylindriga varianten....:'s*

mvh

4cyl? Det är ingen riskokare.. ;)

V6 eller V8 är dom enda alternativen.

*rynkarpannan*,,,hmmm menar du mig??

vi finns på Vendelsövägen 45 i Haninge,,,

större annons finns i senaste Wheels och Power

mvh

Granted!!

firman heter Speed Pro

Vendelsövägen 45

136 44 Haninge

tel: 08- 777 44 11

Nästa vecka kommer hesidan igång på adress: www.speedpro.se

vi har för avsikt att bli stockholms nya leverantör av delar till amerikanske bilar,

Vi samarbeter med Hansen Racing och säljer hela deras sortiment inkl. Marinsidan, Då vi har ett mångårigt samarbete med de flesta varven i Haninge.

Såna delar som Hansen ej för tar vi hem själva och vi har väldigt mkt hemma på hyllan för beskådan och försäljning såsom flera olika typer/fabrikat av Alu toppar, willwood bromsar, Ron Davies Alukylare,,,MSD: s hela program Massor av olika fabrikat på fälgar bla, Centerlinne, Weld wheels och American Racing

You name it we got it!

Välkommen in på en titt ifall du har vägarna förbi,,

mvh

Vendelsö gård!!??

kan det var dig jag hämtade en fönsterlist hos för några år sen,.. när jag höll på med en -66 HT.,,en gummirutlist som kom från Sven Ullman...Långt ner på gatan som går ner från gamla fordonskammaren??

mvh

Tänkte väl det!

Kan inte finnas hur många mustang entusiaster i samma kvarter.

Pratade just med Sven idag,för att handla lite mer till min Mach 1.

Om allt går som planerat kan det bli så att jag samarbeter lite med honom och agerar "Stockholmsfilial åt honom framöver....ska försöka ha så mkt Mustang/Vette/Camaro delar hemma som lager och ekonomi tillåter....

mvh

Det där med mustangträff låter som en mycket bra idé!

Jag kommer att behöva åka 40 mil för det men det är det klart värt . Är i stort behov av att träffa folk med samma, ur ekonomisk synpunkt, osunda begär :lol:

Mustang kommer alltid att vara mustang..............

Träff är inga problem förutom att vi kan nog inte inhysa mer än ett 20 tal bilar här samtidigt...men jag har även nåt finger med i det årligen återkommande : Street Machine Nationals som går av stapeln centralt i Haninge.

Du hittar lite info om SM-Nats på vår hemsida under rubriken :diverse/ aktiviteter.

adressen till hemsidan som nu är igång är : http://www.speedpro.se

Välkommen in och kika ...kom sen med synpunkter på vad vi kan förbättras för att få den ÄNNU bättre...*s*

mvh

*ler generat*

Håller med om att sidan ärlite svårnavigerad utifrån och vi själva är noviser i cyberlandet.Vi är ju kungar på bildelar i första hand ,men ska självklart bättrea på detta....

Går du in på huvudsidan....klicka på "nästa sia" så bör knappen kunna nås därifrån...

har ej lärt mig att länka härifrån än....sorry!...men fråga mig gärna om kamaxlar eller bakaxelutvxl...

mvh