göran cmc 302 November 3, 2004 Report November 3, 2004 Jag blir alltid väldigt försiktig när det inte finns namn, adress eller telefonnummerVarför vill man inte skylta med detta.Mustabg Performance är mer än välkomna att belägga mina påståenden. Citera
overlake CMC 1202 November 4, 2004 Report November 4, 2004 Det var ju inte direkt dom delar man oftast kollar efter när man uppgraderar sin Mustang.Steeda?Sen kan jag hålla med om att sidan kändes oseriös utan namn och adresser m.m Citera
Pernolf cmc 558 November 4, 2004 Report November 4, 2004 Det var ju inte direkt dom delar man oftast kollar efter när man uppgraderar sin Mustang.Steeda?Sen kan jag hålla med om att sidan kändes oseriös utan namn och adresser m.mSteeda har fått en återförsäljare i Sverige...Kan ge mera info när hemsidan är uppe.info@pernolf.seHemsidan är inte klar ännu...Första sakerna kommer inom 2 veckor... Citera
andreas-cmc 1562 November 11, 2004 Report November 11, 2004 Det var ju inte direkt dom delar man oftast kollar efter när man uppgraderar sin Mustang.Steeda?Sen kan jag hålla med om att sidan kändes oseriös utan namn och adresser m.mSteeda har fått en återförsäljare i Sverige...Kan ge mera info när hemsidan är uppe.info@pernolf.seHemsidan är inte klar ännu...Första sakerna kommer inom 2 veckor...Var kommer Steedas butik ligga då? Citera
Pernolf cmc 558 November 11, 2004 Report November 11, 2004 Det var ju inte direkt dom delar man oftast kollar efter när man uppgraderar sin Mustang.Steeda?Sen kan jag hålla med om att sidan kändes oseriös utan namn och adresser m.mSteeda har fått en återförsäljare i Sverige...Kan ge mera info när hemsidan är uppe.info@pernolf.seHemsidan är inte klar ännu...Första sakerna kommer inom 2 veckor...Var kommer Steedas butik ligga då?1½ mil söder om Örebro, i Kumla...Där kommer det finnas grejjer i lager! Citera
_kiM__ November 11, 2004 Report November 11, 2004 Gör man en sökning på bolagsverket.se (f.d. PRV) så hittar man inget på "Mustang Performance" ... Citera
Recommended Posts