November 3, 200420 yr comment_10304 Jag blir alltid väldigt försiktig när det inte finns namn, adress eller telefonnummerVarför vill man inte skylta med detta.Mustabg Performance är mer än välkomna att belägga mina påståenden.
November 4, 200420 yr comment_10312 Det var ju inte direkt dom delar man oftast kollar efter när man uppgraderar sin Mustang.Steeda?Sen kan jag hålla med om att sidan kändes oseriös utan namn och adresser m.m
November 4, 200420 yr comment_10316 Det var ju inte direkt dom delar man oftast kollar efter när man uppgraderar sin Mustang.Steeda?Sen kan jag hålla med om att sidan kändes oseriös utan namn och adresser m.mSteeda har fått en återförsäljare i Sverige...Kan ge mera info när hemsidan är uppe.info@pernolf.seHemsidan är inte klar ännu...Första sakerna kommer inom 2 veckor...
November 11, 200420 yr comment_10505 Det var ju inte direkt dom delar man oftast kollar efter när man uppgraderar sin Mustang.Steeda?Sen kan jag hålla med om att sidan kändes oseriös utan namn och adresser m.mSteeda har fått en återförsäljare i Sverige...Kan ge mera info när hemsidan är uppe.info@pernolf.seHemsidan är inte klar ännu...Första sakerna kommer inom 2 veckor...Var kommer Steedas butik ligga då?
November 11, 200420 yr comment_10509 Det var ju inte direkt dom delar man oftast kollar efter när man uppgraderar sin Mustang.Steeda?Sen kan jag hålla med om att sidan kändes oseriös utan namn och adresser m.mSteeda har fått en återförsäljare i Sverige...Kan ge mera info när hemsidan är uppe.info@pernolf.seHemsidan är inte klar ännu...Första sakerna kommer inom 2 veckor...Var kommer Steedas butik ligga då?1½ mil söder om Örebro, i Kumla...Där kommer det finnas grejjer i lager!
November 11, 200420 yr comment_10510 Gör man en sökning på bolagsverket.se (f.d. PRV) så hittar man inget på "Mustang Performance" ...