June 11, 20168 yr comment_151480 Hej, Är trött på det urusla ljudet jag har i bilen för tillfället. Det är något billigt tramssystem som förre ägaren i USA satte i bilen. Tänkte uppdatera/uppgradera systemet nu. Finns högtalare i kickpanelerna, och även möjlighet att stoppa in något i instrumentbrädan. Jag vill inte stoppa in något i baksätet, eller en baslåda i bagaget, utan tänkte mig ett bra frontsystem med bra ljud och åtminstone lite bas. Hur har ni det i era cabbar? Någon som kan inspirera mig eller peka mig i rätt riktning. Har googlat för att hitta både amerikanska och svenska sidor med information, men tycker att det är lite klent med detta. Tack på förhand!
June 15, 20168 yr comment_151509 Tror det blir svårt att få något ljud utan en låda i bagaget, har två små bra högtalare under gallret på instrumentpanel och två stora monterade på lådan i bagage som drivs med slutsteg, skulle kunna komplettera med ett par i kickpaneler men det känns inte som att det behövs.