Morrizza September 8, 2016 Report September 8, 2016 Hej, jag undrar om man kan ändra till svenska i GPS:en som nu talar engelska. Nej då jag har inga problem med att förstå vad den säger men allting annat är på svenska. 1 Citera
Deleted September 8, 2016 Report September 8, 2016 när jag fick min sa de att de inte hade svenska, vilket jag också finner lite märkligt, för det är ju samma som i alla andra ford. och inte kan väl ford negligera sverige helt? sen är den superdyr att uppdatera kartorna. Med min gamla tomtom var det ca 500 per år, här är det mer 2000 Citera
Morrizza September 8, 2016 Author Report September 8, 2016 Jaså då är det väl bara att ta en från en annan Ford! Citera
Corvette September 9, 2016 Report September 9, 2016 samma sd kort i Mondeo fick jag höra när jag köpte min men varför använda den, du har en mobil med mycket färskare GPS än den i bilen med gratis uppdatering Citera
Daniel Linde September 9, 2016 Report September 9, 2016 Appen Waze är förträfflig i telefonen (ios, android). Kartor som är färska, trafikinformation (köer, poliser, olyckor etc..) från andra som använder appen. Helt gratis! Men jag förstår om man vill att den inbyggda prylen ska fungera som man vill. Citera
RoTe September 9, 2016 Report September 9, 2016 +1 på Waze! Navigation utan trafikinfo är värdelöst. Citera
Junkers September 10, 2016 Report September 10, 2016 Varför har ni fått för er att trafikinfo saknas i inbyggd GPS. Finns och funkar utmärkt i båda mina bilar. Citera
RoTe September 10, 2016 Report September 10, 2016 (redigerad) 2 timmar sedan, Junkers said: Varför har ni fått för er att trafikinfo saknas i inbyggd GPS. Finns och funkar utmärkt i båda mina bilar. Via FM radio då va (TMC)? Det är en helt annan sak när det rapporteras live från tusentals andra bilister rätt in i din enhet. Ändrade %s av %s (%s) Citera
Junkers September 10, 2016 Report September 10, 2016 På de mest trafikerade sträckorna funkar väl waze men på mindre vägar är det sällan ngt rapporteras. Om det är TMC vet jag inte men funkar gör det. Toyotan brukar även rapportera om dåligt väglag, det hoppas jag slippa med Mustangen... Citera
Recommended Posts