Johan.83 October 19, 2016 Report October 19, 2016 Hej. vilken är den bästa boken för en renovering av mustang 1966 ska innehålla bilder å bra information hur man går tillväga. så som motor, koppla el, ta bort inredning m,m tack på förhand Citera
lmob October 19, 2016 Report October 19, 2016 Jag har how to rebuilt your smallblock, allt om motorn.. på pdf . där står allt om motorn i ford.. Citera
Mackan108 October 20, 2016 Report October 20, 2016 10 timmar sedan, lmob said: Jag har how to rebuilt your smallblock, allt om motorn.. på pdf . där står allt om motorn i ford.. Vill du dela med dig ;) 1 Citera
lmob October 20, 2016 Report October 20, 2016 (redigerad) har du en mail så skickar jag...26 mb går det att skicka via mail... Ändrade %s av %s (%s) Citera
Pelle cmc 375 October 23, 2016 Report October 23, 2016 Hej! Jag köpte "Comet,Falcon,Fairline,&Mustang shop manual" och hade mycket nytta av den vid renoveringen av min 65a. Den var ganska dyr men jag såg att du är från Jkpg, jag bor i Huskvarna så du får gärna komma och titta i den innan du köper en. Jag har också mängder med kort från min renoveri,ng, hör av dig om du vill. Hälsningar Pelle cmc 375 Citera
Recommended Posts