IEFBR14 November 11, 2016 Report November 11, 2016 http://teknikensvarld.se/varldens-aldsta-ford-mustang-agare-ar-en-svensk-97-aring-343095/ :) 1 Citera
Palle W November 11, 2016 Report November 11, 2016 Synd att han inte gått med i Mustangklubben!? Citera
Ricksson November 12, 2016 Report November 12, 2016 bjud in han... och ge ålders rabatt! han kommer garanterat bli den äldsta medlemmen i klubben! Citera
Corvette November 14, 2016 Report November 14, 2016 va tvungen att skratta åt filmen då sonen säger han ser bra och har bra reaktion osv kan säga att bilen ser annorlunda ut nu efter att han körde på Mantorp med den när jag är 97 kommer jag också vägra sluta köra bil Citera
Daniel Linde November 14, 2016 Report November 14, 2016 55 minuter sedan, corvette said: va tvungen att skratta åt filmen då sonen säger han ser bra och har bra reaktion osv kan säga att bilen ser annorlunda ut nu efter att han körde på Mantorp med den när jag är 97 kommer jag också vägra sluta köra bil hehe så han piskade runt den på Mantorp?! Härlig gubbe! :) Citera
Corvette November 14, 2016 Report November 14, 2016 47 minuter sedan, Daniel L said: hehe så han piskade runt den på Mantorp?! Härlig gubbe! :) jo han gasade nog mest för han for av banan Citera
Jurre November 14, 2016 Report November 14, 2016 Vill verkligen inte missunna någon att köra mustang. Men den här farbrorn bör låta någon annan köra så kan han själv titta på. Han hade kunnat kört ihjäl någon på mantorp, sig själv eller oss andra som var där. Under förargenomgången så satt han bara o klagade på att han inte hörde något eller såg fram till Kågered o Co som höll låda. Rena turen att det bara var bilen som behövde plåstras om.... 1 Citera
Recommended Posts