Jump to content

Featured Replies

comment_153978

Tja tja! Mitt namn är Johnny och jag bor strax utanför Västerås och har skaffat mig en Tripple Yellow Fastback -15 som jag kommer modda en hel del under vintern.

Ska försöka uppdatera flitigt allt eftersom det händer prylar.

Kommer en container med Air Lift Performance kit ifrån USA vecka 51 och även lite andra godsaker är med i containern.

15135824_10208129790502476_5964982385313501514_n.jpg

• Svar 66
  • Visingar 12,7k
  • Skapad
  • Senaste Svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Om allt går som planerat så kommer den se ut såhär till våren. har gått ifrån svarta ränder då jag insåg att det var mer än vanligt plus att man får behålla mer synligt kolfiber på det här sättet. =) 

• har inte kommit upp mycket bilder på senaste tiden men jag har varit i garaget för det mesta och så här ser den ut för tillfället. har dock kört på ett rådjur i helgen så fick lite skador så den är vä

• Sen dekaltrimmades den med ränder samt svart tak i mattsvart samt blanksvarta speglar. detta var bara en test för att få lite känsla över hur det skulle se ut och det kommer bli lite annat med dom det

Posted Images

• Author
comment_153980

Sen dekaltrimmades den med ränder samt svart tak i mattsvart samt blanksvarta speglar. detta var bara en test för att få lite känsla över hur det skulle se ut och det kommer bli lite annat med dom detaljerna under vintern. 77 Är året då jag är född och jag har självklart velat haft en bil med dom numren sen jag var en liten valp men aldrig förren nu haft en bil där det passat.

14339886_10207599351001820_986033267_o.jpg

received_647376865427375.jpg

• Author
comment_154001

Vegvisir på taket. bara ett sort klistermärke för tillfället för att testa storlek och lite hur det skulle se ut. slutresultatet blir ett annat men storleken behåller jag.

En vegvísir skulle hjälpa bäraren av symbolen att alltid hitta hem så tycker den passar bra som symbol på en bil.

14924150_10208005594357650_677615289_o.jpg

• Author
comment_154071
3 timmar sedan, Daniel L said:

Blir superfränt, bortsett från krumilurerna på taket. ;)

// Danne

alla amerikaner kör med sina flaggor och deras symboler hela tiden så jag kände att jag måste få med något fornnordiskt som kompensation =) 

• Author
comment_154083
11 timmar sedan, corvette said:

jag ska smeka på såna till sommaren då min Trufiber Cowl huv rör sig oroväckande

ja jag var helt inne på den huven själv först men den passar till alla färger utom just gul tycker så fick lov att ändra mig i sista sekund.

• Author
comment_154105
11 timmar sedan, corvette said:

dom är fina, men frågan är om man inte ska byta till USA speglarna som är mindre när man ändå håller på...

jag var inne på det ett tag men jag är faktiskt rätt nöjd med våran modell. men allt kan hända =) jag byter nog hellre till något helt annat om man en dag ska byta tänker jag.