Goran.Vacev January 17, 2017 Report January 17, 2017 Hej Finns de någon som har erfarenhet av borgeson conversion kit. Jag har funderingar på att montera en sån på min -68 Citera
stepside January 17, 2017 Report January 17, 2017 Hej jag satte det på min -66a är nöjd för jag blev inte av med glappet på original snäckan. Plus att jag fick servostyrning också. Så ????? upp för det. Rickard Citera
Goran.Vacev January 18, 2017 Author Report January 18, 2017 Kul att höra att de verkar funka bra. Dom sista 3 åren har jag meckat som fn med styrningen. Jag renoverade original först sen gav jag mig på kuggstång från saab 900 men svängradien blev ju helt kass va ju nästan tvungen o backa en gång för att ta mig ut ur rondelen? Nu låna jag min brors kuggstång utan servo(flaming river) och den funkar bra men trögt som fn så nu blir de borgeson coversion kit. Citera
Per Berglund January 18, 2017 Report January 18, 2017 1 timme sedan, Goran.Vacev said: Jag renoverade original först sen gav jag mig på kuggstång från saab 900 men svängradien blev ju helt kass va ju nästan tvungen o backa en gång för att ta mig ut ur rondelen? Angående SAAB så har även jag det från en 9-3 och som du säger total kass svängradie Sen förra året träffa jag en kille som kunde framvagnsinställning och nu helt plötsligt känns radien halverad och fullt godkänd! Dock original var bättre Kan också rekommendera Borgeson....Inte mycket att fundera på egentligen då pris är rätt och funktionen har ju funnits i 40år 2 Citera
Recommended Posts