January 21, 20178 yr Author comment_154338 Hoppas det :) Jag pratade med dom. Och undrade om dåvarande chefen för Hedbergs tagit in den. Jag vet nämligen att han tog in 2st Mustanger. En med v8, en med v6. Min är en av dom :) Tråkigt nog beställdes min Cobra med sexan. Obs! Kolla torkaren på bakluckan! Eftermonterad, eller options? Ändrade %s av %s (%s)
January 21, 20178 yr comment_154341 Jag har Fords serviceböcker för alla modeller som såldes 75. Hittar ingen bakrutetorkare. Har inte sett den tidigare.
January 21, 20178 yr comment_154344 Undrar hur insidan på luckan ser ut. Finns ju ingen lucka original.
January 24, 20178 yr comment_154365 Den var verkligen unik! Se länken för fler bilder: http://hedbergs.se/begagnat/ Clarion stereon ger svart/vita minnen... :-)
January 25, 20178 yr comment_154386 jag la märke till några knappar i mittkonsolen. måste ha blivit ditsatta i efterhand ser ut som att det går till bakrutan kanske torkaren. Sen så fattades det vissa saker bland annat en centrumkåpa, cigarettuttaget i bilden ovan annars så är den otroligt fin. hade köpt den om jag hade haft plats! ;)
January 30, 20178 yr comment_154466 Såg riktigt fin ut den där. men dom kanske skulle fundera på att skaffa en liten nummerplåt bak på bilen. den där lösningen såg bara illa ut.