Tommy Iggesund February 23, 2017 Report February 23, 2017 Jag har en GT cab -12, köpte förra våren spray på eBay. Vad använde ni ? Vart köper jag det i så fall?Ska den skyddas varje år?Tacksam för svar Skickat från min iPad med Tapatalk Citera
Hakan E March 21, 2017 Report March 21, 2017 Jag är riktigt nöjd med denna från Meguiars. Vartannat år räcker för mig. Snåla inte, lägg på hela burken;) 1 Citera
Hans R March 22, 2017 Report March 22, 2017 Hej ser bra ut, vad gör du rent med före du sprayar den med, Meguiars medlet mvh Hans Citera
Hakan E March 22, 2017 Report March 22, 2017 8 timmar sedan, Hans R said: Hej ser bra ut, vad gör du rent med före du sprayar den med, Meguiars medlet mvh Hans Vanlig tvätt, den brukar inte vara särskilt smutsig;) Meguiars har även en "cleaner" men den har jag skippat! Citera
Tommy Iggesund March 22, 2017 Author Report March 22, 2017 Skickade efter dessa, hade redan tvättat bilen, så rengöringsmedlet får vänta tills nästa vår. Men proofer är pålagt nu . Får se vad det klarar.Skickat från min iPad med Tapatalk Citera
Tommy Iggesund March 22, 2017 Author Report March 22, 2017 Köpte på EBay förra gången, det var sprayflaska. Tycker nog att det är sämre med spray, det hamnar ju på lackeringen Skickat från min iPad med Tapatalk Citera
svlu March 23, 2017 Report March 23, 2017 Byter ämne lite... Ni som har vinylcab Vad rengör ni den med? Citera
Tbird March 23, 2017 Report March 23, 2017 Om jag hade en cab. För rengörning av cab, min första tanke skulle vara att prova med Grumme såpa. Naturprodukt som har en väldigt bra rengörande effekt. Faktum är att jag använder det för att rengöra dusch kabinen hemma. Det är det enda som funkat att få bort skit som dragit in från garaget plus de vanliga avlagringar som brukar bli. Har provat nästan allt, dyra badrums rengörningsmedel till alla medel som jag har i garaget. 2 Citera
Recommended Posts