Thomas302BOSS March 9, 2017 Report March 9, 2017 (redigerad) Jag har en Musse -70 som jag ska byta instrumentbelysning på. Har köpt hem passande Led. Har ni några tips på hur man kommer åt och hur man gör ? Ändrade %s av %s (%s) Citera
Per Berglund March 9, 2017 Report March 9, 2017 Har gjort samma sak på min 69 Ta bort hela instrumentbrädan. De flesta drar sig för det men det är hur enkelt som helst....jag lyfter den på 5-10minuter med vanlig skruvdragare Går även med akrobatnummer underifrån men hälsan är viktigare. Kruxet med LED dessutom är att de måste monteras i särskild riktning annars tänds dom inte 1 Citera
Thomas302BOSS March 14, 2017 Author Report March 14, 2017 (redigerad) On 2017-03-09 at 09:59, Per Berglund said: Har gjort samma sak på min 69 Ta bort hela instrumentbrädan. De flesta drar sig för det men det är hur enkelt som helst....jag lyfter den på 5-10minuter med vanlig skruvdragare Går även med akrobatnummer underifrån men hälsan är viktigare. Kruxet med LED dessutom är att de måste monteras i särskild riktning annars tänds dom inte Dashpaden var ju enkel att ta bort och samma sak att skruva loss instrumentpanelen. Men för att kunna lyfta ur instrumentpanelen så måste man komma åt för att koppla ur hastighetsmätarvajern.Hur kommer man åt den? Otroligt trångt. Ändrade %s av %s (%s) Citera
Per Berglund March 14, 2017 Report March 14, 2017 Enkelt med följande 2 moment Steg 1: Stick in handen underfrån vid pedalen och upp till vajjern. På vajern ska du trycka in plast "läppen" och dra ut vajern Steg 2: plåstra om samtliga skärsår Citera
Thomas302BOSS March 14, 2017 Author Report March 14, 2017 1 timme sedan, Per Berglund said: Enkelt med följande 2 moment Steg 1: Stick in handen underfrån vid pedalen och upp till vajjern. På vajern ska du trycka in plast "läppen" och dra ut vajern Steg 2: plåstra om samtliga skärsår Tackar för tipset Laddar med plåster och gör ett nytt försök i morrn. Citera
Recommended Posts