Sleepingbear March 9, 2017 Report March 9, 2017 Hade hoppats på att skriva vilken Mustang som står i garagrt i dagsläget, men då jag fortfarande letar och reggade mig för ett tagsen på forumet tyckte jag ändå det var dags att ge mig till känna. Kommer iaf ha en GT eller GT500 06-10 coupé med manuell låda. Inget helt spikat än beror lite mer på när man väl hittar det man letar efter inom rätt budget. ? Har alltid haft ett bilintresse och länge försökt få ihop allt för att få äga en muskelbil, nu äntligen är den tiden här. 2 Citera
Mustangmike March 9, 2017 Report March 9, 2017 (redigerad) Välkommen, förstår det är svårt att välja i utbudet. Stor skillnad på en GT och GT500, jag menar pengar, pållar och försäkring och gissningsvis däckskotot om du tänker använda GT500 till vad den är tänkt för. Dessutom finns det inga GT500 före 07 och 2010 är nya karossen som är en anna bil, dock med gamla 3V motorn om du väljer GT. Mycke å hålla rätt på ;-) Ändrade %s av %s (%s) Citera
Jorma T. Pagander March 13, 2017 Report March 13, 2017 Hej Björn. Välkommen i klubben! Gå gärna in på Bil säljes på vårt Forum. Min vän från Grebbestad vill sälja sin mycket fina Shelby GT500 2008. Det är ju inte så långt från Vänersborg. Hör av dig om du vill åka och titta på den och om detta är intressant. Jag bara förmedlar detta medan han är i USA. Calles granne har nyckel till garaget där bilen står. Vi börjar våra små träffar den 21 mars på IKEA i Uddevalla för lite fika och info om vad som sades på upptaktsträffen och årsmötet i Båsenberga. Du är välkommen! Citera
Recommended Posts