laxkungen March 19, 2017 Report March 19, 2017 Har en fundering på hur många T5:or som finns i Sverige/klubben? Citera
Per Berglund March 19, 2017 Report March 19, 2017 Finns nog ganska många. Tremec finns ju en hel varianter av och jag vet själv ett 15-tal som har det inkl mig själv nu mera Citera
laxkungen March 19, 2017 Author Report March 19, 2017 (redigerad) Vet inte om min fråga missuppfattades! Men det jag undrar är hur många av de Ford Mustang (T-5) som såldes i Tyskland under åren 66-73 (79) som idag finns i Sverige/Klubben? Ändrade %s av %s (%s) Citera
CMC-49 March 19, 2017 Report March 19, 2017 Knappast någon som kan veta det . starta ett T5 register så kanske du får ett humm om det, men det finns en del bilar som har ändrats när de importerats hit , man har bytt alla emblem osv så det finns bilar som ägarna inte vet om att de ursprungligen varit tysksålda T5 or Citera
Per Berglund March 20, 2017 Report March 20, 2017 20 timmar sedan, laxkungen said: Vet inte om min fråga missuppfattades! Men det jag undrar är hur många av de Ford Mustang (T-5) som såldes i Tyskland under åren 66-73 (79) som idag finns i Sverige/Klubben? Haha ja verkligen!!! Är för insnöad på växellådor! Sorry Då blev det mindre intressant då det bara var ett klistermärke som byttes ut p.g.a någon moppe som hette samma sak före Citera
Ingemar Lindskog April 19, 2017 Report April 19, 2017 On 2017-03-19 at 20:04, laxkungen said: Har en fundering på hur många T5:or som finns i Sverige/klubben? Här är en del av historian och hur du kan känna igen dem.....om inget är ändrat.... http://www.fordt5.com/history.html 2 Citera
Recommended Posts