Gtttggg May 22, 2017 Report May 22, 2017 (redigerad) Jag kikade på mina skärmkanter och där finns inga skärmskydd alls. Bara skruvhål som gapar tomma.. Ändrade %s av %s (%s) Citera
MrStarhouse May 24, 2017 Author Report May 24, 2017 OK, Nu har jag hämtat ut min saknade plastgrej. Fick också en förklaring till vad det egentligen är. Enligt den mek killen så är det inte ett sprutskydd, utan det är en breddning av nederkanten på skärmkanten för att det ska gå ut utanför däcket längre ner, och därmed uppfylla nått EU krav som inte finns i USA. Där ser man :-) Fick med skruvar, samt två småsaker (se bild) som jag inte vet vad det är. Nån som har nån idé? Den är i metall och silikon. Citera
Gtttggg May 26, 2017 Report May 26, 2017 Jag var hos Ford idag och de sa att plastdetaljen var avsedd för mustanger med SVT performance tillsats. Alla GT hade skärmskyddet men inte ecoboost, såg jag på lagerbilarna. Jag har beställt till min bil och beräknas komma om nån vecka. Citera
Jurre June 1, 2017 Report June 1, 2017 Jag har på min, men jag har dessutom kompletterat med stänkskydd fram och bak. Kör en del på grusväg så kände att det var ett måste. Citera
FastMagnus July 12, 2017 Report July 12, 2017 Dom fullutrustade bilarna har också stänklappar 😎 Citera
Recommended Posts