Guten May 28, 2017 Report May 28, 2017 Kan någon förklara för mig varför de tre färgfälten i rött, vitt och blått ligger som bakgrund till mustanghästen. Det får en ju att tänka på Frankrike ? o inge fel i det men det borde ju vara USA:s färger och format. Fick frågan av en granne och kunde inte svara. Citera
Per Berglund May 28, 2017 Report May 28, 2017 Kan någon förklara för mig varför de tre färgfälten i rött, vitt och blått ligger som bakgrund till mustanghästen. Det får en ju att tänka på Frankrike ? o inge fel i det men det borde ju vara USA:s färger och format. Fick frågan av en granne och kunde inte svara.Villa färger menar du är USA?I övrigt har jag inte lagt en tanke på det Citera
Tommy Iggesund May 28, 2017 Report May 28, 2017 USA flaggan är väl röd, vit och blåSkickat från min iPad med Tapatalk Citera
Per Berglund May 28, 2017 Report May 28, 2017 Det är gjort med tanke på USA flaggan och Made In USA Trikoloren är faktiskt omvänd såg jag nu när jag kolla närmare. 1 Citera
Wide May 28, 2017 Report May 28, 2017 Jag har lyft fram USA:s färger genom Tri-bar stripe på min svarta GT2009/45th. 1 Citera
Recommended Posts