Jump to content

Mustang gt 2018


Evald

Recommended Posts

Tjeckiska custom pack silver som är Svenska pack 4 ger översatt till svenska:

PREMIUM SILVER PLUS set - AUDIO NAVI-set med SYNC 3 och 3D-navigering med byggnadsspridning - 12 premiumhögtalare "Shaker Pro" - uppvärmda och ventilerade säten (endast LUX-beklädnad) - 19 "aluminiumsfälgar (D2VL2) med blank yta i silver för 2,3 EcoBoost - 19 "aluminiumsfälgar (D2GB4) med blank yta i silver för 5.0 Ti-VCT V8 - Förkromad remsa runt fastbacksidan Inredning i färg (grå, blå eller röd sömmar) enligt den valda typen av klädsel: - Läderstolar med färgstygn - mittkonsol kring växelspaketet täckt med konstläder med färgat sömmar - färgglada stygdörrpaneler

Ändrade %s av %s (%s)
Link to comment
Share on other sites

hej!

jag har beställt en mustang gt 2018,oxford white,10vxl aut,custom 4paket med Recaro stolar.

röda sommar till den helt svarta inredningen (beställd med svarta Recaro)vill jag gärna ha.

min säljare vet inte om detta går att beställa???blir det då vita sömmar istället?

någon här som vet om röda sömmar går att beställa?

tack på förhand/Martin

 

Link to comment
Share on other sites

Tittar man på de amerikanska under build and price så kan man se valet på utsidan och insidan. Där är Ebony svarta stolar med svart söm, Showstopper Red svarta stolar med röda inlägg i rygg och sits och Ligghtning Blue svarta stolar med blåa sömmmar.

Link to comment
Share on other sites

Tack för svaret erik.molarin

helsvart inredning med vita sömmar och svarta recaro med svarta sömmar blir det alltså.

funkar alldeles utmärkt för mig!Min handlare säger att bilen kommer i mars/april.men jag

förmodar att maj/juni är mer realistiskt.Det blir en ROLIG sommar!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

- Finns det några riktiga pdf på nya Mustag 2018 som går att ladda ner, tycker ford.se är väldigt knapphändig?

- Är det active exhaust på alla bilar som kommer till Europa?, Ser det ej som tillval

- Instrumentcluster likadant, är den nya digitala instrumentklustern standard?, Ser ej heller den som tillval

Link to comment
Share on other sites

ok, kanon
Vet ni när det beräknas finnas en broschyr för nedladdning?

Vill gärna glo om och om igen.

Som ni märker är jag tillbaks, har varit här och gick vidare till Camaro, gjorde en beställning men tröttnade på dålig hantering/information så blev förbannad och avbeställde, bilar är mycket känslor!
Så nu våndas man fram och tillbaka igen ...

Link to comment
Share on other sites

Jag la min order på en av de bilar som var på väg hem redan, stämde ju med min spec perfekt =)
Så april/maj här, tror tillverkningen på min var i februari som Knightowl, men har ärligt inte full koll - april/maj låter helt okej som leverans iaf

Tvekade lite med lådan, men valde A10 då jag både gillar/är van vid paddlar från min vardagsbil, men jäsiken vad dyr!
Hoppas den överträffar mina förväntningar =)

Så med lite flyt är min här också i april, lagom till vårtemperaturen är hon välkommen !

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

God fortsättning på er!

 

Har följande på ingång

2018 Fastback GT

Race Red (ångrar lite att jag inte tog Magnetic), svart inredning

10R80 = A10

Magneride

Custom Pack 2

Alarm

 

Byggdatum som jag fått är satt till 18/1.

 

Planer(inte säkert att jag gör allt)

lutar åt några lättare 19" alt 20" antingen staggered eller squared. Blir det staggered så blir det 9" eller 10" fram och 11" bak skodda med 275/305

Blir troligtvis sänkning, fjädrar som är avsedda för GT350 skall tydligen funka. Men jag avvaktar så att det inte behövs någon omprogrammering av magneriden

Skall på en läpp bak något liknande den kommer sitta på PP2-bilarna i USA

Svarta emblem

Diod dynamics LED positionsljus på sidorna

Kommer stenskottsfoilera hela fronten samt kofångaren bak

H eller X-pipe (men vill inte att det skall låta alldeles för högt), sparar rätt bra med vikt av att få bort främre ljuddämparen

Får se om Ford Performance Sverige kommer erbjuda tunes (hoppas verkligen på detta), blir definitivt en tune då. Har sett vad Lund kan trolla fram ur 2018-bilarna men har ingen lust att bli av med garantin.

 

Väntan är för lång.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...