pappakeeno July 25, 2017 Report July 25, 2017 Tänkte dela med mig av mitt vinterprojekt som var att klämma ner en coyote motor från en mustang 5.0 2011 i min ht 66. Vore kul att höra om det är någon mer på forumet som har gjort samma sak eller kommer göra. Motorn är från en krockad mustang gt 5.0 2011 Framvagnen är från AJE racing, där fjädertornen är kvar men kapade. Växellådan är en TKO 600 Den är inte startad än men kommer förhoppningsvis göra ett forsök nästa vecka=) coyote klar aje databox lackering Citera
pappakeeno July 25, 2017 Author Report July 25, 2017 så klart att inga bilder kom med:(....... gör ett nytt försök Citera
pappakeeno July 25, 2017 Author Report July 25, 2017 Tänkte lägga upp fler men okunskap bakom datorn gör att det bara blir en för tillfället... 1 Citera
Carpimp August 17, 2017 Report August 17, 2017 Skitfränt bygge. Coyotemotorn har en väldigt trevlig karaktär och kommer att vara perfekt i den bilen. Citera
Recommended Posts