Jump to content

Suverän medlemsmatrikel


Ingemar Lindskog

Recommended Posts

Hej Mustangvänner

Denna regniga sommar har jag verkligen haft glädje av en mångsidig medlemsmatrikel. Regnandet i kombination
med en oförutsedd skada på garagetaket gjorde att det kom in vatten i garaget ovanifrån och rakt ner på hyllan
för min Mustanglitteratursamling. Där jag bl.a förvarade alla originalhandlingarna och div. andra handlingar
på min "Stang" sedan den var ny.Katastrof... om det inte hade varit för CMC´s gedigna medlemsmatrikel som stod
på samma hylla.
Vet ni hur många liter vatten CMC´s medlemsmatrikel kan suga upp? Lovar att den vägde som en större Ford!
Tyvärr är matrikeln numera oläslig och har fortfarande inte torkat fast det gått sex veckor sedan skadan på
garagetaket. Allt annat på hyllan klarade sig!
Taket är fixat och matrikeln har gjort sitt om jag inte kan använda den som ballast vid ev. någon
accelerationstävling. I fortsättningen kan jag klara mig med en medlemsmatrikel i digitalt format om
möjligheten finns. I annat fall ser jag fram mot nästa år och en ännu tjockare bok för placering på hyllan.

 

Hälsningar

CMC 6243

DSC_7581.JPG

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Hul att se ett nytt användningsområde för vår matrikel!  Tror inte att vi tagit den möjligheten i beaktande faktiskt! Håll ut, det är inte så långt kvar innan nästa matrikel kommer. (Jo, egentligen är det ju det men....)

Mvh Andreas 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...