simmalugnt September 14, 2017 Report September 14, 2017 Hej, kör en Mach1 -73, 351 Cleveland som sedan imorse inte startar. Får ingen reaktion överhuvudtaget när jag vrider om nyckeln samt att ingen elektrisk utrustning fungerar när tändningen är på. Allting var avslaget när jag satte mig i bilen så att batteriet skulle ha laddat ur ser jag som osannolikt. Någon med liknande erfarenhet? Tips på åtgärd? Om någon vill tipsa om en bra verkstad/meck i närheten av Linköping vore det guld, har precis flyttat hit och har inte hunnit engagera mig i detta ännu. Mvh Robert Citera
simmalugnt September 14, 2017 Author Report September 14, 2017 7 minuter sedan, THOMAS said: Micke Dunå på American Racing ! Tack, ska slå dem en signal! Citera
Tbird September 14, 2017 Report September 14, 2017 Taskig kontakt på någon av batteri polerna? Kan också vara problem med med batteri kablar. Testa med ett annat batteri som är bra för att utesluta batteriet. Citera
Recommended Posts