Gtttggg September 14, 2017 Report September 14, 2017 Nån som har uppdaterat sin gps i bilen för ett bra pris? Kartprogrammet missade rondell/korsning några gånger samt par nya vägar som finns i verkligheten. Detta inträffade i Värmland, Skåne och Danmark. Som ni märker, har jag kört hel del med mustangen i år. Citera
Tommy Iggesund September 14, 2017 Report September 14, 2017 Hör med Grufmanbil Skickat från min iPad med Tapatalk Citera
Corvette September 15, 2017 Report September 15, 2017 Använder alltid google I mobile då jag rätt snart insåg hur kass navin var i Mussen Du måste vända dig till en Ford Store för uppgradering av GPS'en. Citera
Foose September 15, 2017 Report September 15, 2017 Ligger inte kartorna på SD kortet under armstödet? Det är väl bara att uppdatera det/ köpa nytt kort? Citera
Gtttggg September 17, 2017 Author Report September 17, 2017 Jag kontaktade Ford store förra månaden och de tar 3200 kr för nytt SD minneskort så jag undrade om någon har uppdaterat kartprogrammet på annat håll för billigare pris. Citera
Corvette September 18, 2017 Report September 18, 2017 Finns det verkligen en uppdatering till GPS'en från förra året? Uppdaterade min SYNC då den inte tog dotterns mobil, men nu gör den det. Citera
Gtttggg September 18, 2017 Author Report September 18, 2017 12 hours ago, corvette said: Finns det verkligen en uppdatering till GPS'en från förra året? Uppdaterade min SYNC då den inte tog dotterns mobil, men nu gör den det. Enligt Ford, ja. Citera
Recommended Posts