typ1 November 29, 2017 Report November 29, 2017 Tänkte kolla om det är någon på forumet som har handlat motor delar (kolvar, cam ,ringar mm) från RockAuto.com verkar ha bra pris på grejorna och snabb leverans. Gjorde en provbeställning på en huvudbromscylinder mustang -66 1/4 av priset vad firmor tar i Sverige inkl frakt Citera
Per Berglund November 29, 2017 Report November 29, 2017 Japp dom är bra.Handlar enbart standard delar där som kan vara svårt hitta på Summit eller i sverige. En huvudcylinder däremot går du back på det är billigare i Sverige Beroende på modell också Citera
typ1 November 29, 2017 Author Report November 29, 2017 Menar huvudbromscylinder till en -66 med skivbromsar som denna på bild kostar 1800 Dalhems Med frakt och tull ca 600 Citera
Per Berglund November 30, 2017 Report November 30, 2017 Renoverade från Cardone ska man ha lite tur med men oftast bra! Återkom med kostnad när du fått fakturan från transportbolaget Citera
typ1 November 30, 2017 Author Report November 30, 2017 Nu förstår jag inte vad du menar,Har betalat frakt och tullavgift (importavg) och summan blev ca 600 sek Citera
Per Berglund November 30, 2017 Report November 30, 2017 2 timmar sedan, typ1 said: Nu förstår jag inte vad du menar,Har betalat frakt och tullavgift (importavg) och summan blev ca 600 sek Då du först enbart skrev tull och moms antog jag du inte fått fakturan. Jag har nog tagit in nära 100 importer och det är olika upplägg beroende på speditör. Ibland kommer en smaskig administrationsavgift men det är som sagt olika Notera också att Dahlhems tar från Summit racing så självklart är dom dyrast och det blir ju 2 frakter i deras kalkyl.....Dahlhems har ju småpotatis i volym jämfört med vad Summit och Rockauto hanterar. Dahlhems är bra när det är lite panik Citera
typ1 November 30, 2017 Author Report November 30, 2017 Betalade allt när jag beställde förutom Importavg. Tycker Rock Auto har bra priser Tack för info Citera
Recommended Posts