Per Berglund December 22, 2017 Report December 22, 2017 Jag har nu några år följd Freiburger och Finnegan med flera på Motor Trend On Demand Det är nått ni bara måste se nu 2018! De kommer dubblera antal avsnitten av bland annat programmen "Roadkill" och "Engine Masters" men även en massa andra program för alla smaker För oss med Ford har senaste tiden och kommande år varit extra roligt då det blir mer av det och särskilt Mustang. Kom nyss nytt av snitt med 69 Mach 1 dom "fixar" till! :) Mycket underhållande program över lag och både lättsamt och utbildande. Så alla ni bilnördar tanka hem appen "Motor Trend On Demand" på TV eller paddan och ha en riktigt God Jul!!! Citera
Guest nho1 December 22, 2017 Report December 22, 2017 Är de serierna du följt gratis eller betalning via abbonemang? Verkar finnas lite olika uppsättningat. Citera
Per Berglund December 22, 2017 Author Report December 22, 2017 Skitbilligt bara 40spänn i månaden och då får du allt. Det är nått på ca 25st olika program serier.....Jag följer nog bara 4st av dom Men du kan börja titta gratis på äldre avsnitt på You Tube När man sen kommit ifatt nya avsnitt börjar man prenumerera har jag märkt! :) Som sagt gå in på Motor Trend Channel på YouTube först! Dom nyaste klippen sändes på "On Demand" för ca 1-2månader sedan så gratis klippen är ändå rätt frächa https://www.youtube.com/user/MotorTrend Rätt poppis över 5.000.000 följare! På You Tube är det inte lika lätt följa enskilda program utan det är lite huller om buller Min favorit är serien "Roadkill" och "Engine Masters" Men det går om man letar Citera
monkeyman December 23, 2017 Report December 23, 2017 Finnegan har även en egen kanal som är sevärd,sök på finnegans garage på youtube. Den är gratis med mycket roliga och nyttiga tips och tricks.Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Recommended Posts