Puttsnisse January 24, 2018 Report January 24, 2018 Fick hem nya lister ”gummi listen” till den lilla rutan. Den mellan den lilla rutan och dörr rutan. Hur byter man den 🤔 sitter ju någon stålskena i listen. Vill inte slita bort den gamla innan jag vet hur jag gör. Citera
66musse January 25, 2018 Report January 25, 2018 (redigerad) Hej. Det sitter en skruv i botten på rutramen, nedre delen av listen, du behöver ta bort gummiskyddet som sitter i stolpen som tätar mot rutan för att se skruven, sen Ska listen dras neråt i spåret, och gör detta baklänges vid montering av nya. min satt det som småjävlar på ena sidan så jag bröt ut lite av listen uppe till och sprayade rostolja så gott det gick där vid listen så dan efter kunde ja få bort den. gör rent spåret noga innan nymontering. här är en länk som förklarar. https://www.cjponyparts.com/install-mustang-ford-tooling-quarter-window-weatherstrip-1965-1968 lycka till 👍 Ändrade %s av %s (%s) Citera
Recommended Posts