66musse January 25, 2018 Report January 25, 2018 Hej på er. Slänger ut en fråga som kan få hundra svar, men lite nyfiken är jag.. Ni som kör Msd, vart har ni satt eran box? ja har en 66:a och ja slängde i detta systemet i sommras lite snabbt så boxen blev tillfälligt satt ovanpå batteriet. Men nu tänkte ja få dit det hela lite snyggare och få undan lite kablar så ja vill ha lite tips vart ni monterat boxen på era bilar? Sett att en del satt dom inuti bilen men ja vill nog ha den i motorrummet.. så förslag mottages tacksamt, gärna bilder. /Mattias Citera
J&K Johansson January 25, 2018 Report January 25, 2018 Jag bockade en rostfriplåt och skruvade fast i samma bultar som håller exportstaget på våran 67:a Citera
66musse January 25, 2018 Author Report January 25, 2018 Snyggt👍 Ja där skulle man ju kunna gömma den. ska mäta lite imorgon, ser ju inte riktigt lika ut på min. Citera
66musse February 27, 2018 Author Report February 27, 2018 Nu har ja monterat boxen👍 Blev bra tycker ja, men ja var ju bara tvungen att lacka den i bilens färg 😎 1 Citera
Recommended Posts