Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum - Classic Mustang Club Sweden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Styling

Featured Replies

Jag funderar på att montera en vinge på min -16. Skall vara en rätt diskret modell som man typ limmar på. Någon som har tips på en snygg??

• Svar 72
  • Visingar 11,1k
  • Skapad
  • Senaste Svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• massemustang
    massemustang

Fast Magnus har byggt om mina baklampor. Jag kan bara rekommendera honom. Kanonjobb. 100% nöjd. Röda snygga baklampor med gul blinkers. Kardborrar hör hemma på barnskor.  

• Nej, välj Shelby GT 350 vinge. :)

• Nja. Den är läcker. Men vill ändå att bilen skall vara diskret och inte likna en Toyota Supra. 

Posted Images

33 minuter sedan, Tobbe1977 said:

Jag funderar på att montera en vinge på min -16. Skall vara en rätt diskret modell som man typ limmar på. Någon som har tips på en snygg??

Nej, välj Shelby GT 350 vinge. :)

En diskret vinge til at limma er en så kallad "blade vinge", har en på min -15.  Se foto (inte av dom bästa)IMGP1953.thumb.JPG.b6deceb9ecc32209ac8828d8250b8eaf.JPG

53 minuter sedan, Robban1 said:

Nej, välj Shelby GT 350 vinge. :)

Nja. Den är läcker. Men vill ändå att bilen skall vara diskret och inte likna en Toyota Supra. 

On 2018-02-16 at 21:29, Tobbe1977 said:

Nja. Den är läcker. Men vill ändå att bilen skall vara diskret och inte likna en Toyota Supra. 

En cervini ving då

image.png.4c08470b7fbcf33975f50288cccdf6c4.png

image.png.4eb3095fde56df943e53c3afd047b7f5.png

Vet inte hur lätta de här är att få tag i men vingen som sitter original på min California Special är snygg tycker jag

387766-3811426.jpg

Kolla steeda q series, mmd by Foose, gt350 track pack

Steeda Q series monteras med 3m tejp enbart 

Ändrade %s av %s (%s)

7 timmar sedan, kanske mustang said:

Lite fler bilder på vingarna tack  från olika håll så man kan se vad man vill ha  :)   Tack.

Steeda vingen är den jag hade valt om jag inte redan hade råkat montera en GT350 vinge

image.thumb.png.1aa90ad60a05489833c34fbfc3dc570d.png

• Author
36 minuter sedan, corvette said:

Steeda vingen är den jag hade valt om jag inte redan hade råkat montera en GT350 vinge

image.thumb.png.1aa90ad60a05489833c34fbfc3dc570d.png

Ja aggressiv hade nog passat bra till din bil.  Jag vill nog ha ett mellanting mellan en så aggressiv vinge och en som 350  Shelby vingen.

• Author

Tack Tack. Tyvärr ingen än som faller mig i smak finns det mer avancerade med bromsljus eller  så utan att de är mer aggressiva ? 

bara googla bilder på nätet så får du upp en massa roliga vingar

• Author

Finns det bilder som du vet om ?   vad kostar sänkning  och  gör den bilen mer sportig så man känner av minsta lilla ojämnhet i vägen ?  vill ha en bra balans mellan sport och komfort : ) 

Som denna fast med Alcoa kopiorna på, har sänkt alla mina mustanger har aldrig upplevt dom störande eller studsiga om man väljer rätt grejer. Bilen på bilden är sänkt ca 30mm

68A1766E-2DE8-4BEC-973B-725BAF9552DB.jpeg

• Author
18 minuter sedan, FastMagnus said:

Som denna fast med Alcoa kopiorna på, har sänkt alla mina mustanger har aldrig upplevt dom störande eller studsiga om man väljer rätt grejer. Bilen på bilden är sänkt ca 30mm

68A1766E-2DE8-4BEC-973B-725BAF9552DB.jpeg

Styvare då  inte lika  mjuka ?  vad kostar och vad är rätt grejor ?   utom just utseende vad är  för och nackdelar med sänkning ?   har du spacers på  dina bilar med ? 

6 timmar sedan, FastMagnus said:

Har 295or fram 305or bak brett nog. nej aldrig spacers 

Hur breda är då fälgarna?