December 20, 200420 yr comment_11765 Hej, Vist det var länge sedan min Musse Rullade på vägarna, men snart är det dags igen. Kommer ihåg när jag besiktigade den sisst, så fick jag nedslag på att jag inte hade några kattögon bak. Blev tvungen köpa sådana på OK som nödlösning ( skräp ). När jag kollar in era bilder så ser jag inga på dem, blev jag lurad månne. Fins det snygga sådana, som passar till just Mustang ? Har inga stänk-lappar bak, men tänkte skaffa eller tillverka sådana och kanske hänga på kattögonen där. Kan det vara ett bra allternativ ? Vi hörs. Qenth. :mrgreen:
December 20, 200420 yr comment_11769 Köp dom små fyrkantiga som är självhäftande sätt dom på kofångaren besikta bilen ! och åk sedan hem och slit bort dom, upprepa detta vidvarje besiktning, dom kostar max 20 :- / st. dom kan inget säga dådet är därför du inte ser några kattögon på några finbilar.
December 21, 200420 yr comment_11781 Köp dom små fyrkantiga som är självhäftande sätt dom på kofångaren besikta bilen ! och åk sedan hem och slit bort dom, upprepa detta vidvarje besiktning, dom kostar max 20 :- / st. dom kan inget säga dådet är därför du inte ser några kattögon på några finbilar.Vad man bör veta om är att vid en flygande besiktning av poliser får man minst ombesiktning.Böter fick jag inga iaf... fast de var väl snälla och bara gav mig böter för en sak (den gången var det kolsvart toning på sidorutorna fram) Biltemas brukar jag använda vid besiktning av fordon. 17:- för två stycken är ett bra pris:http://www.biltema.se/products/product. ... emId=18165
December 21, 200420 yr comment_11796 Hej.Har bilen godkända reflexer vid regbesikning såfår dessa ej avlägsnas efter. Men vem vet om det suttit där eller inte, i allafall är det på detta viset idag att du kan kontrollbesiktiga utan extra reflexer men ej regbesikta. Vad jag förstår så är det tydligen tillräckligt medden reflex som finns i plastglasen idag. Jag får tala för mig själv, men alla gånger somjag varit på bilprovningen med Mustanger så har jag bara vid ett tillfälle haft extra reflexer men har fått godkänt alla gånger. Men för säkerhets skull tycker jag att du skall monterareflexer för att slippa allt tjafs. :wink: