68mustang May 24, 2018 Report May 24, 2018 Någon som har använt denna varianten av fjäderspännare och kan säga om det är något att ha? Den är ju väldigt prisvärd jämfört med andra varianter. Citera
inge. May 25, 2018 Report May 25, 2018 skitbra men du måste ha en tryckluftsnippel för att hålla upp ventilen Citera
68mustang May 25, 2018 Author Report May 25, 2018 Behöver jag det om jag har toppen lös? Obs jag är novis på detta, jag ska plocka isär min första motor. Citera
JH May 26, 2018 Report May 26, 2018 Köp en vanlig tving som har tillräcklig spännvidd. Slipa ur mothållsdelen ungefär så stort som krävs för att lossa knastren. Då kan du mjukt både pressa ihop fjädrarna och även montera tillbaka. Hoppas du förstår hur jag menar. Naturligtvis måste toppen vara lös om du använder tving. Citera
68mustang May 28, 2018 Author Report May 28, 2018 Bra ide med tvingen där! Jag beställde en fjäderspännare på wish funkar inte den så blir det en tving. Citera
Recommended Posts