December 22, 200420 yr comment_11815 Någon som har bytt ut orginal huvudenheten mot en eftermarknads enhet typ Pioneer?Har varit runt och frågat men ingen vet villket kablage man ska ha för att koppla in pioneern till Mach460 kablaget.Vill inte hålla på och lödda en massa utan bara kolla in!Någon som vet eller har erfarenhet? Ett art nummer på ett sådant kablage eller länk hade uppskattats!//Ola
December 22, 200420 yr comment_11829 Frågan har vart på tapeten förr! Vet att det skall finnas någon länk i en äldre tråd, men hittar den ej tyvärr. Annars är dom grymt duktiga på soundvision i stockholm.
December 22, 200420 yr comment_11840 Om du inte har hittat något till helgen kan jag ge dig svar kommer inte ut till garaget innan så jag kan titta hur det är gjort på min bil.
December 24, 200420 yr comment_11888 Hej svejs....Jag köpte min omvandlare här.http://www.mustangaudiosystems.com/Lite pyssel med att koppla ihop kablar på ena sidan där den nya radion ska kopplas in, sen är det bara o plugga in där mach 460 har suttit.
December 25, 200420 yr comment_11914 Hej svejs....Jag köpte min omvandlare här.http://www.mustangaudiosystems.com/Lite pyssel med att koppla ihop kablar på ena sidan där den nya radion ska kopplas in, sen är det bara o plugga in där mach 460 har suttit.De hade bra grejer, men jösses vilken hemsk hemsida...har inte sett något likanande sen mitten på 90-talet.
December 26, 200420 yr comment_11935 Verkar dessutom bero på vilken modell du har (framgår till viss del av hemsidan som nämns ovan). Fram till MY00 verkar det ganska enkelt, såtillsvida att det finns adaptrar. Från MY01 med DIN-2 system verkar det däremot helt kört om man vill byta ut radion.Har försökt hitta någon info om detta på nätet men gått bet än så länge. Kanske lika bra att riva ut hela rasket och montera i något bättre? Nåja, det får bli en senare fråga för min del. Finns en hel del annat som hamnar högre upp på önskelistan.
January 12, 200520 yr comment_12454 Har monterat in en ganska fet pioner i min -94a. ELler rättare sagt BRL gjorde det, funkar bra men jag tror de fuckade mina frontdiskar vid monteringen. Det var ett jäkla meck att få till det!