MrTurbo_1645 January 2, 2005 Report January 2, 2005 Jag får väl testa forumets upload istället för min egen en gång så får vi se. :-) Citera
MrTurbo_1645 January 2, 2005 Report January 2, 2005 Funkade bra. Jag har f.ö dubbla brandväggar men ett väl uppdaterat win XP Pro. Använder dessutom Firefox istället för Internet Explorer som enligt mig släpper in för mycket "buggs" i datorn.Ni som det inte funkar för kanske har ett gemensamt problem? Samma oprativsystem, samma typ av brandvägg, samma internet levrantör etc? Citera
Leffe N. CMC712 January 2, 2005 Report January 2, 2005 Jag la upp ett nytt användarnamn och då funkar det!Skumt... //Leffe N cmc712 Citera
MrTurbo_1645 January 2, 2005 Report January 2, 2005 Jag la upp ett nytt användarnamn och då funkar det!Skumt... //Leffe N cmc712Kolla under "profil" kan kanske vara en inställning då?Jag kör "JA" på alla alternativ längst ner utom "Visa inte om jag är online:" Där jag har "NEJ"... Citera
Gäst January 2, 2005 Report January 2, 2005 Kollat igenom alla funktioner och ser inga fel.Jag tänker inte rota i alla tabeller som finns i databasen så om det funkar att göra en ny profil så gör det.Isåfall har du inget fel på din burk Lars utan något har hängt sig på profilen. Citera
Gäst January 2, 2005 Report January 2, 2005 Tack.Ja hela den instruktionen skrev jag ut när jag höll på med attach_modSka läsa avsnittet och kolla upp det!Jag vet att databas hanteraren har låst sig vid 2 tillfällen då servern krachade totalt.Jag antar att man måste frigöra de eller dom användarna som var inloggade vid just det tillfället?Är osäker här men så funkar det på vår firma iallafall där det administrativa systemet jobbar med SQL databas Citera
Micke B January 3, 2005 Report January 3, 2005 Jag lär väl också testa att lägga upp en bild.Nylackad och det äckliga vinyl taket är borta,nu börjar det roliga....tror jag Citera
Lars Oscarsson cmc383 January 3, 2005 Report January 3, 2005 Hej igen.Nu har jag fixat om i min profil för att testamed bild igen. Men vad tog bilden ivägen. Citera
Pelle 2 January 3, 2005 Report January 3, 2005 Först provade jag att ändra lite i min prifil, det hjälpte inte. Sedan gjorde jag en helt ny profil med nytt användarnamn och ny epostadress och då tycks det funka. Vore kul om man kunde få den första profilen att funka igen. Här kommer i alla fall bilden som skulle varit i ämnet "svenskregplåt i USAstorlek" Citera
Recommended Posts