Jump to content

Frågor Mustang GT-17...


PelleC

Recommended Posts

Hej!

Nybliven Mustangägare med några frågor som någon kanske kan svara på?

Är det någon som vet om DRL ljusen i huvudstrålkastarna sitter där och bara är urkopplade. Eller är dom borttagna helt?

Sen undrar jag om någon vet om kablar till original baslådan är dragna, fast det inte sitter någon monterad från början?

Tack på förhand!

 

Link to comment
Share on other sites

Mustang 2017 euro med Custom paketet har "Shaker" stereo med I paketet och då sitter den stora bashögtalaren monterad bak I bagaget. Det står "Shaker" på en plastbit snett under startknappen om bilen har den stora högtalaren. Ska man köpa bagagerumsmatta så är det olika mattor beroende på om bilen har Shaker högtalare eller ej. Bilar med Custom paket har normalt en kromad list runt sidorutorna.

Har du tur så använder Ford samma kabelstam oberoende vilken stereo de monterar I Mustangerna. Det svåra är att hitta vilka kablar som skulle gå till bashögtalaren om de finns där utan ett elchema på bilen. Fråga Ford verkstan nästa gång du lämnar bilen på service om de vet.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 2018-10-10 at 18:54, PelleC said:

Tack för svar!

Jag har både Custom paket och Shaker stereon, men ingen baslåda.

Får försöka kolla om kablaget sitter där ändå...

 

 

tjena

 

hur gick det för dig ?  fixade du subwoofer ?  fanns dragna kablar el köpte du plug n play kit ?

Link to comment
Share on other sites

On 15 april 2020 at 18:01, Morre said:

tjena

 

hur gick det för dig ?  fixade du subwoofer ?  fanns dragna kablar el köpte du plug n play kit ?

Tjena!

Jag har inte kollat om det finns kablar och det har runnit ut i sanden.

Njuter av det skönsjungande avgassystemet istället... 😉 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...